torstai 17. marraskuuta 2011

Tanssiminen

Moi!
Tämän blogin aihe on tanssiminen, koska tanssi on muinulle hyvin tärkeä osa elämää.

Aloitin tanssimisen ehkä viisivuotiaana. Olin tanssi ja liikunta ryhmässä, jonka nimi oli tanssivarpaat. sitten kun kasvoin hieman lopetin tanssimisen hetkeksi. Ehkä vuoden päästä yritin taas etsiä itselleni uutta tanssia. Kokeilin balettia, mutta se ei tuntunut oikealta. Sitten löysin Tanssi ja liikunta keskukselta sellaisen tanssin johon halusin mennä. Sitten olin kaksivuotta Showlapset nimisessä tanssi ryhmässä. Mutta olin jo 10 joten halusin edetä isommille ryhmille. Kun tanssin viimeistä vuottani keväällä showlapsissa, olin myös samalla jazz-alkeet ryhmässä. Siinä ryhmässä sitten olin myös kaksivuotta. Nyt olen 12 ja olen siirtynyt jazz-keskitaso ryhmään. Haluaisin sellaisen nimiseen ryhmään kuin Indiko. Siellä on hyvin paljon edistyneitä tanssioita, mutta se olisi hauskaa. En kuitenkaan ehtisi tanssia niin paljon muiden harrastusten takia, koska pitäisi olla omat tanssiharkat, jazz tanssi, disco tanssi, baletti ja nyky tanssi. Mutta kun soitan viulua en ehdi.

Tämä oli nyt mun ensimmäinen merkintä. Toivottavasti tykkäsitte. :)
Terveisin:Kaisa:)

2 kommenttia:

  1. määki harrastan tanssii (: tanssiminen on kivaa

    VastaaPoista
  2. kiva blogi! ja hyvä aihe :) voisit kirjotella vähä useemmi ;)

    VastaaPoista